Politică de rambursări și returnări

Transport si retururi

Marlenkaonline.ro (marlenkaonline.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

România

  • Livrare in 1-2 zile
  • Calcul cost livrare in functie de greutatea comenzii
  • 0-2kg > 18Ron / 2-3kg > 20Ron / 3-4kg > 22Ron / 4-5kg > 24Ron5-6kg > 26Ron / 6-7kg > 28Ron
  • 7-8kg > 30Ron / 8-9kg > 32Ron9-10kg > 35Ron / 10-15kg > 40Ron / 15-20kg > 45Ron 20kg-50kg > 50Ron
  • Peste  500,00 RON   cost livrare  →   0,00 RON
  • Easybox, Livrare in 1-2 zile, 15,00 RON

 

RETURNĂRI
 
Dacă produsele nu sunt ceea ce v-aţi aşteptat le puteţi returna în 14 de zile de la data primirii coletului.
Conditii generale pentru returul produselor noastre :
  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
    Produsele returnate NU  trebuie să fie deteriorate sau uzate şi trebuie să conțină toate etichetele,
    atât interioare cât si exterioare, in cutia originala ( daca a existat cand le-ati primit)
  • Cheltuielile de expeditie, in cazul returului, vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014, de catre consumator: „Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor”. Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului.
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzat
Pregătiţi produsele şi documentele ce ne vor permite să confirmăm achiziţia – ex. factura sau comanda confirmată.
Avem disponibilă opțiunea de a schimba produsul, sau  returnarea contravalorii returului intr-un cont bancar.

Dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare.

După ce vă este înregistrat si verificat returul în depozitul fizic veți primi un e-mail sau un mesaj unde trebuie
să introduceți contul bancar.

Banii vor fi returnati în contul specificat de tine,iar banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice;

Dacă nu primiți acel mail sau mesaj  în maxim 3 zile lucrătoare, este posibil să aveți adresa de mail
înregistrată eronat la crearea contului de client.
Returnarea baniilor se va face pe curs de 2-30 de zile.